>…Masumiyet…

>

Bazen 1 günlüğüne de olsa küçük olmak istiyorum…
Çocukluğuma geri dönmek…
Minicik şeylerle mutlu olmak,
Çocuk saflığını yeniden yaşamak,
Dünyaya bir çocuğun gözleri ile yeniden bakabilmek istiyorum…

Datça’da bir yerlerde…

Masumiyet ve saflık gizli…

Advertisements

12 thoughts on “>…Masumiyet…

  1. >Geçen gün ben de bunları düşünmüştüm. 3,5 yaşındaki yeğenimin bonibonları suyla dolu bi bardağa atıp bi bardaktan diğerine, sonra ondan öbürüne bonibonla dolu suyu boşaltırken (tabi tamamen gizli yaptığını sanıyor)yaşadığı mutluluğu görünce 🙂 Gizli bişey yapmak niye bu kadar mutlu eder minikleri??

  2. >:))) cok farklı dünyaları var cokbence uzaylı bu küçükler ya da biz büyüyünce o kadar değişiyoruz ki… onları artık uzaylı sanmaya baslıyorum

  3. >masumiyet iyide saflık bu devirde en son lazım olan şey….ne giliyorsa insanın başına bu saflıktan bu temiz yüreklilikten geliyor ama hayalini kurmakta güzel yaaa

  4. >Benden nasıl bi baba olur nasıl bi evlat olur diye düşündüm bi an için şimdi de hadi bakalım hayırlısı sağlıklı olsun da ben masumiyeti, saflığı, dürüstlüğü zekiliği, akıllı olmayı öğretirim zaten elimden geldiği kadar ;)))))daha evlilik bana uzak ama çocuk istiyorum son zamanlar da nerden estiyse bana :))))))))

  5. >Arkadaşım benim, bu afacan hiç masum görünmüyooorr baksana surata küçük CİN walla..baksana yaramazlık peşinde sanki…Çocuk mu sanırım doğurganlığım tavan yapttım, walla yapacam artık bi tane..:))))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s