Fulardan Bluze Transfer ;)

Diğer blogumu takip edenler bilir, kedili bir fulardan bluz yapmıştım kendime… Arkasında likralı kumaş kullanmıştım, çok da basit olmuştu dikimi. Aynısını bir de ablam için yapmak istedim…
Önden görüntüsü böyle oldu…
Bu da arkadan görüntüsü…
Canım ablam inşallah severek giyersin 😉

 Diktiklerim beğenilince teyzoşum da kendi elindeki fulardan bir tane yapmamı istedi 😉 Aman bendeki havayı görmeniz lazım, mezurayı astım boynuma, ağzımda iğnelerle prova yaptım kırk yıllık terzi edasıyla 😉

Neyseki havam pof diye sönmedi, altından kalkabildim 😉
Teyzeme diktiğim bluzun arkasında saten kumaş kullandım…
Bunu kendim için dikmiştim…
Şimdi sırada küçük teyzeminki var, onu da en yakın zamanda dikeceğim 😉
Sizin de elinizde desenini beğendiğiniz ama farklı şekilde değerlendirmek istediğiniz bir fular veya eşarbınız varsa benim gibi bluze çevirebilirsiniz 😉
6 thoughts on “Fulardan Bluze Transfer ;)

  1. Ezgimmm; biliyorsun ben de kendimi oyalamak için yapıyorum bunları tatlısı, sen çalışıyorsun vaktin yok ki…alanay; teşekkürler 🙂 sevgiler…

Leave a Reply

