Bedava Terapi İşte :)

Canınız mı sıkıldı? Moraliniz mi bozuk? Kafanızı biraz dağıtmak mı istiyorsunuz? Alın elinize bir fırça, birkaç boya ve bir taş başlayın boyama 😉 İşte size bedava terapi! Ben taşlarımı boyarken çok eğlendim ve zaman nasıl geçti hiç anlamadım. Pandayı annem için yaptım ve evdeki saksılardan birine çiçeğin dibine oturttum çok şeker durdu. Siz de farklı hayvanlar deneyerek saksılarınızı hayvanat bahçesine çevirebilirsiniz 😉
 
Bu kara kedicikleri ise mektup arkadaşlarım için boyadım… Sevgili Leylak Dalı çok güzel bir mektup etkinliği başlatmıştı, bu sene ben de dahil oldum ve gönderdiğim yılbaşı kartlarımın içine Miso hatırası bu kedicikleri de koydum 😉 Umarım alıcılar arasında kedi fobisi olan yoktur hii hii 🙂
4 thoughts on “Bedava Terapi İşte :)

  1. Şansıma küseyim, postacının kadrine uğradım, kartlarım uzun aralıklarla geliyor hatta bir kısmı hiç gelemiyor. Sanırım senin kartın ve pisiciğin de gelemiyenler arasında kaldı. Böhüüüü:))))

Leave a Reply

